6 Kasım 2011 Pazar

Olmaya Devlet Cihanda Bir Nefes Sıhhat Gibi

Sanki bitmeyen bir enerji kaynağım varmış gibi çalışınca, vücudum aslında böyle birşey olmadığını ve dinlenmenin çok doğal bir ihtiyaç olduğunu bana sonunda hatırlattı.

Malesef şu anda uzun süre konsantre olmamı gerektiren işler yapamıyorum. Zira belirli bir süre konsantre olduğumda doktorların tanımıyla atak geliyor ve birkaç saat hatta bazen bütün gün enerjimi alıyor. Allahtan bayram tatili imdadıma yetişdi de biraz yavaşlama şansım oldu. 

Bu işin en kötü tarafı yazı yazamamak ve gelen sorulara uzun uzun cevap verememek çünkü ekrana belirli bir süreden fazla bakamıyorum. Aldığım ilaçlar etkisini göstermeye başladı. On güne kadar toparlayacağımı düşünüyorum. Bu süre zarfında sorularınıza geç geri dönüşlerimi ve yeni yazı hazırlayamamı anlayışla karşılayacağınızı düşünüyor. 

Şimdiden anlayışınız için teşekkür ediyorum.

7 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun,kendinize iyi bakın lütfen,siz bize lazımsınız.

    YanıtlaSil
  2. Iyi dinlenmeler ve iyi bayramlar dilerim

    YanıtlaSil
  3. @tuğçe sarıoğlu
    @ Fransali Gelin

    İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Vallahi üzüldüm, benim de sorularımla katkım olmuş mudur, diye düşünmeden edemedim :) Geçmiş olsun size. Çabucak iyileşin inşallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Çok geçmiş olsun, yazılarını yeni okumaya başladım ama çok beğendim takipteyim

    Sevgiler

    http://nils-mum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @Bir insanım Doktora ilk sorduğum soru çok çalışmankta olmuş olabilir mi oldu :) Neyse ki değilmiş ve ben aynı tempoda çalışmaya devam edebilirmişim. Sanırım doktorlar zaten çalışamayacağımı bildiğinden böyle demiş :)))))

    İki gündür çok daha iyiyim. Yakında yine tam gaz devam.

    YanıtlaSil
  7. @nilsmum Bebeğiniz hayırlı olsun. Aramıza hoş geldiniz.

    YanıtlaSil