13 Şubat 2012 Pazartesi

İzmir Semineri İçin Kayıt Almaya Başlıyorum

İzmir'li annelere olan sözümü de yerine getirebiliyor olmaktan büyük bir mutluluk duyuyorum.

Beklediğiniz 'Çocuğunuzun Dün Gece Neden Uyumadığını Biliyor Musunuz?' seminerinin detaylarını aşağıda bulabilirsiniz. 

Tarih                : 3 Mart 2012 Cumartesi
Saat                 : 13:00 - 15:00
İçerik               : Seminerde aşağıdaki konular yer alıyor:
                             *Çocukların geceleri uyanmalarına neden olan 5 ana sebebi,
                             *Bu sebeplerin nasıl giderilebileceği,
                             *Uykunun temel prensipleri.
Yer                  : Marla Otel - Konak
Katılım ücreti   : 100 TL
Katılımcı sayısı : 20

*Katılımınız ancak katılım ücretini gönderdiğiniz zaman teyid edilecektir.

*Son 48 saate kadar iptal durumunda ücret geri ödenir.

*Katılımcılar, 1 ay içinde kullanmak şartıyla,Uyku Meleği Hizmetlerinde kullanmak üzere 100TL'lik indirim hakkına sahip olacaklardır.

*Katılmak için info@uykumelegi.com'a bebeğinizin cinsiyeti ve yaşını da içeren mesaj atmanız gerekmektedir. Bu adrese gönderilen mesajları ben takip etmediğimden seminer harici konular için bana seride@uykumelegi.com'dan ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Merhaba Seride hanim,
    Sitenizi tesadufen buldum ancak suan umarim bazi seyler icin gec kalmamisimdir diyorum yada kolik kizim icin cok acimasizca seyler yapmamis olmayi temenni ederek sizden yardimlarinizi bekliyorum herturlu karsiligi vermeye hazir olarak.
    Oncelikle kizim 36 haftalik 2.680 kg 50 cm olarak dunyaya geldi.ilk 15 gun gaz prob olmamasina ragmen biz yine buna bagladigimiz sorunlar yasadik.diger 15.gunden sonra koligin tam ayrintilarina uyan bir bebege donustu.arabayla gezmek ve aspirator sesinde uyumak gibi eylemler cok rahatlatti ancak biz bu konuda acaip yorulmaya basladik.1 aralik 2011 dogumlu kizim suanda 2.5 aylik ve ben suandan itibaren kolik sikayetini cok gormedigimize inaniyorum ancak suan gercekten bir uyku duzenine ihtiyaci var.butun yeni denedigim seyler 2gun rutin gidiyor.daha sonra adeta inat yapar gibi istemiyr ve huysuzlasiyor.emzim vs seyleri asla almadi.ac oldugunuda dusunerek mamada vermeye kalktim ama asla kabul etmiyor.suandan itibaren kendimizi sizin soylemlerinize birakmak istiyorum.gece uykularimiz 7-10 arasi kolik sikayetiyle baslamisti ama suan hastalik nedeniyle antibiyotik kullaniyor bununda etkisiyke uykusu daha agirlasti.10 da yahut 11 de uyuduysa 5e kadar uyuyup ozmn emmeye kalkiyor.ondan sonra da 2 3saat araliklar oluyor.benim uykusunun duzene girmesini istememden cok kendi kendine uykuya gecmesini saglamak istiyorum zira daha fazla besigini sallayacak dermanim kalmadi:) yardimlarini ve tavsiyelerinizi sabirsizlikla bekliyorum ve istanbuldayin en kisa zamanda programiniza katilmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  2. benimle seride@uykumelegi.com'dan bağlantıya geçmenizi rica ediyorum

    YanıtlaSil