15 Eylül 2011 Perşembe

bebek.com'un ilk interaktif röportajını gerçekleştirdim, sizinle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum

"Uyku konusunda birçok soru geldi. Genel anlamda birçok kişinin ortak sorunu olduğuna inandıklarımızı derledik ve uyku koçu Seride Karaç ile paylaştık. İşte yanıtları... Herkesin sabaha kadar deliksiz bir uyku çekmesini diliyorum!


Yanıtlara geçmeden önce minik bir hatırlatma yapmak isterim. Soruları soran kişilerin soyadlarını gizledik. Sadece isimlerine yer verdik. Çok uzun olmaması açısından da röportajı ikiye böldük. Sorunuzu bu hafta bulamazsanız, gelecek haftayı bekleyin :)

Uyku Meleği de bir konunun altını önemle çizerek şu notu iletiyor: "Her bebek farklıdır. Detaylı günceleri bilinmeden, kesin neden ve çözüm tespitinin yapılması mümkün değildir. Bu nedenle cevaplarımda sorunları bir ya da iki açıdan ele aldıp, sadece bu açılardan çözümler önerdim. Sorunların detaylarına inildikçe önerilen çözümlerin tek başına yeterli olmaması mümkün. Ayrıca burada yaptığım bütün öneriler, bebeklerin veya çocukların etkilendiği tıbbi bir sorun olmadığı uzmanlar tarafından onaylandığı zaman geçerlidir. Reflü, uyku apnesi gibi tıbbi sorunlar uyku kalitesini etkiler ve bu durumlarda uykuya kendi başına dalma eğitimi ve günlük uyku sürelerini düzenlemek belirli bir noktaya kadar cevap verir."
Bu yanıtlarla sorunların çözülmesini can-ı gönülden diliyorum. Ama sorun çözülmezse kendisi ile yeniden bağlantıya geçebilirsiniz."

Devamı için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder