6 Nisan 2012 Cuma

Bir rica

Sevgili Uyku Meleği Takipçileri,

Bildiğiniz gibi gerek eposta yoluyla, gerek Facebook'da ve gerekse sitemde sizlere yardımcı olmaya çalışıyorum. Hepinizin en kısa sürede mutlu sona ulaşmak istediğinizi ve bu nedenle de benden hızlı dönüş beklediğinizi biliyorum. Zaten elimden geldiğince de hızlı dönüş yapmaya çalışıyorum.
 
Sizden ricam;
- Eposta gönderdiğinizde en az 48 saat cevaplama süresini doldurmadan, yeniden eposta göndermemeniz
- Bana ulaşmak için kullandığınız mecrada(eposta, site, facebook) cevap alamadığınızda bir diğer mecrayı kullanarak tekrar aynı soruyu sormamanız. 

Böylece aynı mesajları veya aynı çocuğa ilişkin detayları birkaç kere okuyup, 'Ben bunu hatırlıyorum' diye verdiğim cevabı araştırmakla vakit kaybetmeyip, sorularına cevap bekleyen diğer annelere daha hızlı dönebilirim.

Anlayışınız ve işbirliğiniz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder